miercuri, iunie 20, 2007

Matasea rara din talk-show

Via Victor Ciutacu am facut un tur al relatarilor din presa scrisa asupra dezbaterii organizata pe 19 iunie de CNA si intitulata “Salonul Moderatorilor”.

In proportie de 99%, desfasurarea unei actiuni are un motor care pune in miscare tot mecanismul. Motorul se numeste obiectiv. Pana si in stabilirea obiectivului actiunii tinem cont, intrinsec, de un alt obiectiv.

Sa luam un exemplu pentru a descalci ghemul. In actiunea numita “realizarea unui talk- show “ se urmareste, prin multe altele, rating-ul. De ce rating ? Pentru publicitate . De ce publicitate ? Pentru o afacere cu profit.
Pana la urma nici macar nu am descoperit roata.

Si cum ajungem sa indeplinim obiectivul initial legat de produsul finit, talk-show-ul ?
Alaturam cam 5 m de canepa sanatoasa, cu firul gros, vreo 2,3 scame din brocart, un fir de borangic, incercam sa ascundem un capat de sarma putin ruginita, strecuram si un fir rosu sintetic, sa ia ochii!, si le invartim usor in fata telespectatorilor, in medie 2 ore pe zi, de luni pana vineri, cu bonusuri sambata si duminica.

Pe termen lung insa, devine neproductiv cand pierdem capatul de inceput si cand sarma si sinteticul bat canepa si firele de matase.

Niciun comentariu: