joi, noiembrie 22, 2007

Cuvantul scris

SCRIS
( in credintele populare) Persoana menita sa devina sotia/sotul cuiva, ursit(a).
Sursa: NODEX ( Noul dictionar explicativ al limbii romane)

boala SCRIS-ului
"Nu ma pot hotari daca e vorba de o boala sau de vreun pacat in nevoia mea de a asterne intamplarile pe hartie si de a incremeni lumea aceasta fluida intr-o forma oarecum rigida...Dupa ce au fost capturate si intemnitate pe hartie, cuvintele devin o bariera in fata lumii, una pe care e mai bine sa n-o ridici...O intamplare pusa pe hartie e tintuita locului, exact ca o piele de sarpe cu clopotei jupuita de pe carne, care sta intinsa si batuta in cuie pe peretele hambarului. La fel de nemiscata si tot atat de falsa in comparatie cu originalul. Plata, neclintita, neprimejdioasa...
Insa eu am fost mereu nebun dupa cuvinte. Cand ma cautai, citeam o carte sau scriam in jurnal."
Sursa: Charles Frazier, "Cele treisprezece chipuri ale lunii"

SCRIS indragostit
Daca ai obosit, nu uita sa-ti faci o lista de prioritati: scrie, scrie, scrie. Si cand te opresti, fa dragoste. Si apoi scrie. Serios! E genial.
Trag toti de tine in stanga si-n dreapta? Scrie. Fa dragoste. Ai sa vezi ca nu te dezmembrezi, nici mental, nici fizic.
Sursa: meplusmyself

iubire inSCRISa
"Ma uit la toate lucrurile
De doua ori,
O data ca sa fiu vesel,
Si o data ca sa fiu trist.
...
Lumea se inchide perfect
Intre aceste doua coperti
Unde am ingramadit toate lucrurile
Pe care le-am iubit
De doua ori."
Sursa: Marin Sorescu, "De doua ori"

Niciun comentariu: