sâmbătă, mai 26, 2007

1 leu in plus

Dimineata, in drum spre birou, oprire programata in fata chioscului de ziare, punct din retea de distributie oficiala :
"Cotidianul, va rog."
Liniste, ochi mari, tremurare de gene abia simtita si nemiscare.
"?!", privirea mea.
"Pai, vi-l dau, da' sa il tineti mai ...asa...ca sa nu se vada..."
"Se da acum pe sub mana?!"
"Nu, da' am primit doar 10 exemplare...si le tineam si eu pentru cineva...stiti, cartile astea care se dau impreuna cu ..."
Zambesc, pun mana pe ziar!, il bag in rucsac si ma simt nevoit sa dau 1 leu in plus fata de pretul oficial.

Aceeasi dimineata, acelasi drum, 200 metri mai departe, in fata gurii de metrou se vand ziare. Neamenajat, alandala imprastiate in spatiul din apropierea scarilor. "Cotidianul" din belsug.

Omul meu de la chiosc mi-a servit o lectie de marketing popular cu efect scontat. Si profit.

Zambesc din nou, starea incipienta de pacaleala dispare instantaneu si deschid multumit numarul III din Colectia Enciclopedica,"DALI.Marele paranoic".

Niciun comentariu: