marți, iulie 03, 2007

Odihna TV

02 iulie , pe la 10 trecute fix, am ramas cu degetul blocat pe Next P(rogram) si am gasit:

Pozitia 43 : FLUX TV – emisiunea “Numele meu “ , editia Gigi Becali, pe care am vazut-o, sa tot fie vreun an, pe Realitatea TV. Am crezut ca mi se pare , ca e un alt decor , ca se vorbeste altceva, ca nu e despre acelasi Becali, ca nu e aceeasi Aurora Liiceanu . Nu, toti erau la locul lor si mi-am adus aminte ca, acum aproape doua luni, umbla un zvon prin targ . Stie cineva ceva ?

Pozitia 51 : B1TV – editie “Nasul” inregistrata si in reluare (!), “Cum sa traim mai bine “. Castigatorii podiumului : Silviu Prigoana, Jean Valvis , Irinel Columbeanu si Dragos Anastasiu. Din public incerca sa contracareze Mihai Morar. Nu ma intrebati care era reteta finala pentru fericire, nu am avut rabdare s-o notez. Sunt convins totusi ca avea si contraindicatii majore dat fiind elementele compozitiei.

E clar, telecomanda mea vrea concediu.

UPDATE 1: In grila Realitatea TV a intrat totusi o emisiune noua. “1 si 1” in loc de “Ultima ora”.
UPDATE 2: In direct si in exclusivitate (chiar asa suna promo-ul !), pe 03 iulie , de la 22:00 , tot la Realitatea TV, unii se vor incapatana sa nu-si ia inca vacanta : Basescu vs Turcescu si Hurezeanu.

Niciun comentariu: