Cel mai bun produs publicitar
Obiectiv: receptivitate 100% din partea consumatorilor.
Se alege o nevoie: fericirea.
Se concepe mesajul: “omul cauta fericirea”.
Procesul de comunicare va fi atat de masa, cat si interpersonal.
Se elaboreaza codurile de comunicare ale mesajului: verbale si non verbale, explicite si implicite.
Tehnici de comunicare pentru atingerea obiectivului: influenta, persuasiunea si/sau manipularea.
Se aleg canalele de distributie:
- de masa: tv, ziar, radio, etc
- individuale: persoana de langa tine
Posibile bariere: false interpretari la nivelul emitatorilor asupra receptorilor vizati.
Feedback: “te iubesc”.
Care este produsul?
Ma duc sa consum. Cat ma va costa?
2 comentarii:
Suna ca o problema de matematica...
@kamzara
Nu este nici macar pe departe :)
Nici macar ca o ghicitoare nu am vrut sa sune, nici ca un joc...dar se pare asa a iesit (:
Ma refeream la "dragoste" :)
Trimiteți un comentariu