sâmbătă, noiembrie 24, 2007

Pasul inainte


DEMOCRATIA (in traducere literala "conducere de catre popor", din grecescul δημοκρατία - demokratia demos, "popor," si kratos, "conducere") este un regim politic prin vointa poporului.
Sursa: wikipedia

Mi-as dori sa existe si posibilitatea de a spune:"nu sunt de acord cu niciun candidat" si implicit i-am obliga sa se autoperfectioneze. Nu stiu insa sa se fi inventat si acest pas al democratiei.
Pana atunci, daca nu ma prezint la vot sau merg si il anulez ii voi lasa pe altii sa aleaga in locul meu. Ma duc la vot pentru ca e un drept al meu, nu in sensul unei fanfaronade lingvistice. Ma duc la vot pentru ca imi pasa, nu in sensul unui spirit civic conventional.

Voi vota DA pentru Uninominal. Si pentru ca suntem totusi! in Europa, ii voi alege si pe cei mai putin rai sa ne reprezinte.
E pasul meu.
Sursa: meplusmyself

Niciun comentariu: