luni, decembrie 24, 2007

Sub brad


Va fac un cadou. Randurile alaturate. Asezati-le cu grija sub brad.
Sa fiti cuminti in seara asta cand vine Mosu', sa va opriti din goana nebuna si sa il asteptati cu sufletul atins de aripi de copil.
Eu incep sa imi impodobesc bradul. Cu tot timpul pierdut.





"Avem timp pentru toate.
Sa dormim, sa alergam in dreapta si-n stanga,
sa regretam c-am gresit si sa gresim din nou,
sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi insine,
avem timp sa citim si sa scriem,
sa corectam ce-am scris, sa regretam ce-am scris,
avem timp sa facem proiecte si sa nu le respectam,
avem timp sa ne facem iluzii si sa rascolim prin cenusa lor mai tarziu.
Avem timp pentru ambitii si boli,
sa invinovatim destinul si amanuntele,
avem timp sa privim norii, reclamele sau un accident oarecare,
avem timp sa ne-alungam intrebarile, sa amanam raspunsurile,
avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam,
avem timp sa ne facem prieteni, sa-i pierdem,
avem timp sa primim lectii si sa le uitam dupa-aceea,
avem timp sa primim daruri si sa nu le-ntelegem.
Avem timp pentru toate.
Nu e timp doar pentru putina tandrete.
Cand sa facem si asta - murim."
Octavian Paler, "Avem timp"

10 comentarii:

Anonim spunea...

Craciun fericit!
sa-ti miroasa a brad si a zapada din copilarie...

meplusmyself spunea...

@trei degete
Si a turta cu nuci :)
Multumesc.

Carina spunea...

Sarbatori fericite

nin spunea...

Craciun fericit!

Mirela spunea...

Craciun fericit si momente care sa merite a fi depanate in sirul amintirilor de peste ani.

meplusmyself spunea...

Va multumesc tuturor pentru ca va faceti timp sa treceti pe aici, va multumesc tuturor pentru ca v-ati facut timp sa imi faceti o urare. O re(impart) cu drag cu voi!

Anonim spunea...

Craciun fericit!

meplusmyself spunea...

@Alex_S
Multumesc. Un gand bun pentru tine. :)

Anonim spunea...

Sarbatori fericite!

meplusmyself spunea...

@gina
Multumesc. Sa ai parte de sarbatori de pus la suflet :)