duminică, iulie 15, 2007

La cumparaturi in piata de publicitate

Sunt un consumator, nu tocmai profitabil, pentru ca urmaresc cu interes inovatiile dar nu asimilez produsul neconditionat.

S-a lansat Media Fact Book Romania 2007, cifrele le-am citit prima oara la Tolontan, iar Cotidianul a nuantat ieri ca spatiul televiziunilor de nisa este “sold out” pentru anul in curs, desi audienta este in scadere si nu doar la posturile generaliste. Estimarile pentru publicitate in piata de presa scrisa, desi in crestere fata de anul trecut, 77 milioane pe 2007, nu par a fi multumitoare pentru bransa.

Beigbeder scrie in “Egoistul romantic”: “O foaia de hartie, un stilou si iata Literatura. Ceea ce ma va impresiona intotdeauna e faptul ca se pot face lucruri atat de mari cu mijloace atat de reduse. Cu totul contrar televiziunii.”

Stiu, presa scrisa nu este intotdeauna (!) literatura, insa nu ma pot abtine sa nu fiu, in continuare, traditionalist. La cafeaua de dimineata, fosnetul paginilor de ziar si mirosul de cerneala nu pot fi inlocuite de click-uri repetate pe net pentru stirile zilei sau de revista presei la tv.

Nu consum Bergenbier sau Coca Cola insa imi plac spoturile tv contextuale “Prietenii stiu de ce”/ ”E timpul sa redevenim celebri” si am pastrat in colectie editia GSP de la lansarea Vodafone in Romania, cu prima pagina complet rosie.

Voi ce reclame “ati cumparat” ?

Niciun comentariu: