miercuri, august 08, 2007

Gandul lui Pascal atinge Grecia

"Miroase Grecia"- sms primit de la cineva drag, 10.08.2006

"Opreste masina, Momo. Simti? Miroase a fericire. E Grecia , baiatule. Oamenii sunt nemiscati ca statuile, au chiar timp sa se uite la noi cum trecem, astia-s oameni care respira, Momo... Secretul fericirii este s-o iei pe indelete, Momo." - randuri citite pe 18.07.2007 in "Domnul Ibrahim si florile din Coran" de Eric-Emmanuel Schmitt.

Maine plec in Grecia, tara mea de suflet. Datorita lor, a oamenilor si a timpului care acolo sta in loc. Ne revedem in 2 saptamani.

De fapt, nu asta trebuia sa va spun, dar nu m-am putut abtine. Ca de fiecare data, la plecare, va invit sa ne oprim putin asupra altor ganduri.
L-am ales de aceasta data pe Blaise Pascal: "Inima are ratiunile ei, pe care ratiunea nu le cunoaste".

Sa ganditi!

4 comentarii:

Tibi spunea...

Ai fi interesat de un schimnb de linkuri ? tibigorgan@yahoo.com

Mirela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mirela spunea...

Si pentru mine fiecare loc are un miros. Dar in cazul meu Spania este tara in care miroase a "acasa", cu toate ca inca nu locuiesc acolo. Pot spune ca sufar pentru reputatia pe care "si-a castigat-o" printre romani si prin folosirea numelui ei alaturi de "taran" si "capsuni", de exemplu.
Foarte curand sper sa ajung si-n Grecia, o alta tara intesata de cultura si istorie.

Anonim spunea...

Grecia miroase intotdeauna dureros de aproape,de fiecare data cand am fost mi-a intrat pe sub piele :)
Merita.