marți, august 07, 2007

Zero:intre minus si plus infinit

TOLERANTA – discutie la o margine de Colosseum
EA: Toleranta este necesar sa fie un atribut al omului modern si inteligent pentru a putea supravietui.
EL: Sunt tolerant cu ideea ta atat timp cat nu afecteaza viata mea.
Sursa : meplusmyself

TOLERANTA (lat.: tolerare = a suporta) este un termen social, etic si religios aplicat la o colectivitate sau la un individ, care defineste respectul libertatii altuia, a modului sau de gandire si de comportare, precum si a opiniilor sale de orice natura (politice, religioase etc.).
Sursa : Wikipedia

8 comentarii:

nin spunea...

cf. DEX nu avea dreptate EA, dar nici EL ... in rest, vorba EI, vorba LUI ...

nin spunea...

Acum vad ca sursa e Wikipedia. Comentariul meu e acelasi

Anonim spunea...

@nin
Pentru tine ce inseamna "toleranta"?

nin spunea...

as spune ca e un instrument pervers folosit sau clamat in majoritate de cei care nu o practica sau chiar, in sinea lor, nu o admit ca notiune.

Anonim spunea...

@nin
Esti mult prea incrancenata. Sa nu vedem pe toata lumea doar in negru, imi place sa cred ca intotdeauna se zareste si putin alb :)

Anonim spunea...

@nin
Nu cred ca am cunoscut deocamdata pe cineva care sa o admita ca notiune cu toata inima.Si cand spun asta includ in "cineva" preoti , profesori, doctori...oameni ale caror functie o cere. Asta ne face ipocriti?

nin spunea...

@joker
Nu chiar ipocriti ... ci mai rau. Aici teoria e facuta KO de practica. Pe mine toleranta m-a facut sa o iau razna la un moment dat. Am depasit momentul cu ajutorul unei "persoane" calificate. Dar nu incetez sa ma intreb daca scoala a pregatit-o de ajuns pe acea persoana (o d-na psiholog) ca sa poata suporta meseria pe care o face.
Deci, nu chiar ipocriti ci mult mai rau!
Si nu sunt prea incrancenata, ci imi pun intrebari din cand in cand.

Tibi spunea...

Ai fi interesat de un schimb de linkuri? tibigorgan@yahoo.com