marți, octombrie 02, 2007

Technorati inca delibereaza

AZI RADEM !

Leapsa e buna. Leapsa e buna pentru ca te face sa te invarti si invarti cercul mai departe. Cercul se loveste de zid si una din doua: cercul se lungeste obosit pe trotuar sau zidul se crapa, il vede Primaru' si se ocupa de el ca sa il repare.
Am primit-o de la Quinzelle acum vreo 2 zile si pentru ca nimic nu e definitiv, reinvart intrebarea cercuita catre Technorati: "Ce ati schimba la administratia locala?" cu o alta: "Daca raspunsul va fi DA, si cica asta va fi, umbla vorba prin targ, cine e de vina?"
Eu inclin sa cred ca EA.

Leapsa invartita mai departe catre: Adrian Georgescu, Andrei Rosca, Cezar-Paul Badescu, puck, mirela, socio, nin, diana, ama, giulia, mara.
Multumesc anticipat celor care vor impinge cercul cu putere spre zid.

Un comentariu:

nin spunea...

Vezi ca nu a fost DA si ma bucur (citeste ca mi-e indiferent). La fel m-as fi bucurat si daca ar fi fost DA. Si o pot lega si de administratia locala: nu as schimba nimic ca nu am cu cine, nu am cu ce!
Asadar mai bine cade cercul pe trotuar, ca daca se crapa zidu' nu il vede nimenea, nu il vede cine trebe'.