duminică, martie 02, 2008

Derby net

Stim ca Gsp a efectuat "vizite de lucru" la Marca si Gazzetta si a iesit astfel noul site, ceea ce nu e rau.
Stim ca ProSport a tras cu ochiul, fara efort si costuri suplimentare si a facut o copiuta, ceea ce nu e bine.
Dar nu stim daca s-o fi gandit macar cineva ca sa aplice cele invatate pornind de la profilul consumatorului roman de internet sportiv. Ha, care profil? Globalizare aplicata transant si fara regrete.
Ne asemanam cu spaniolii si italienii in multe sau cateodata in prea putine, dar pe net navigam diferit in acest moment. Avem ani de recuperat. Si in sport si in asimilare de produse sportive pe net. O fi bun la ei dar la noi se trateaza cu lingurita si cu prospectul alaturi. Asa ca pana ne vindecam, nu observam decat ca e "ca la aia" si ne infuriem.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Tin sa te contrazic. Ca unul care aflandu-se la fata locului stie. La multe, poate avem mult, de recuperat; dar consumatorul roman de internet este mai priceput, mai abil si mult mai modern decat cel italian sau spaniol.
Din pacate la cerere mare...oferta saraca !