marți, iulie 29, 2008

Nu gasesc cuvintele

Despre lucrurile simple e greu sa vorbesti.
Mi se pare ca nu sunt destule cuvinte. Nu, nu sunt destule cuvinte potrivite.
Despre senzatia organica si animalica atunci cand faci dragoste. Descrieti-o in maxim trei cuvinte!
Despre momentele in care simti fluturi in stomac. Stiti despre ce vorbesc, da? :) Dati-le un nume!
Despre placerea constienta de a sta unul alaturi de celalalt fara niciun cuvant. Cum o definiti?
Despre cum iti lucesc ochii atunci revezi pe cineva drag. Despre lumina chipului.
Despre tacerea care te blocheaza atunci cand descoperi inselaciunea. Urlati retoric incercand sa recuperati pierdutul? Nicio sansa. Este doar un suvoi de cuvinte nepotrivite.

Mi-a spus un prieten candva ca am simtul cuvintelor.
Ups, draga prietene, despre lucrurile simple e greu sa vorbesti. Si din ele ne adunam iubirea si ura.
Imi place insa sa tac, sa te privesc si sa iti zambesc.

7 comentarii:

Anonim spunea...

si totusi ai reusit sa scrii frumos despre... necuvinte.

meplusmyself spunea...

@trestie
Umil ma inclin in fata aprecierilor.
Speram sa te incumeti la definii :)

Anonim spunea...

"Despre momentele in care simti fluturi in stomac. Stiti despre ce vorbesc, da? :) Dati-le un nume!"

Licurici :)

meplusmyself spunea...

@gina
Tac si sa zambesc.
E de bine, multumesc :)

Dănu spunea...

Iar cand descoperi inselaciunea este de fapt o ardere, care, ca orice ardere, iti ia oxigenul...

Gina, multumesc si eu, licuricii sunt tare surprinzatori... adica surprind bine :)

Anonim spunea...

Despre placerea constienta de a sta unul alaturi de celalalt fara niciun cuvant. Cum o definiti?

Coziness - nu stiu daca exista un echivalent suficient de puternic in romana...

meplusmyself spunea...

@dani
Hmmm, imi suna a ceva cu care ma pot inveli. Protector.
Doamne, cate cuvinte am folosit! :)